“Tapasbar”
Anmeldelse av Champagneria Bodega

Champagneria Bodega
Kjøkken: Fusion
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Spiste tapas med familien en søndag ettermiddag, det var ikke så mye folk da. Store tapas retter så man trenger ikke så mange. Bra patatas bravas og scampi. Bedre å sette seg lengre inn i lokalet enn ut mot mathallen.

Takk, anette696

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og toppers stemning. Godt utvalg av ulike retter- og nydelige bobler i glassene. God og rask service. Vi kommer definitivt tilbake.

1  Takk, 930hegea
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Er du glad i tapas er dette et sted som jeg kan anbefale. Vi har vært her før, men denne gangen var vi med venner. Både servering og bestilling gikk raskt. Hyggelige servitører og god mat. Hvis noen personlige mattips skal gis, vil jeg anbefale: «pluma i iberica»( svin), «griller kylling med tzatziki», «patatas bravas»(småpoteter - sterke).
Kommer tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 649pers
Anmeldt 10. mai 2018

Ligger ved inngangen til Mathallen på Vulkan ved den kjempestore flotte blå kunst flasken.Veldig mye folk en fredagskveld.Vi satt oss ute på den koselige uteserveringen. Glass Cava kr 89 eller glass husets champagne kr 145. De har tapas meny, men vi skulle ikke spise her ikveld.Hyggelig betjening.Når klokka var 22.40 fikk vi beskjed om at vi kl 23.00 måtte gå inn med drinken! Slik er vel reglene i et bolig område.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 116vivif
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Har vært her en gang før, da var ikke maten så god, men kom tilbake da det var fullt på Solli.
Dette var noe helt annet enn forrige besøk, maten var utrolig god, fikk også anfebalt god vin til maten. Kommer garantert tilbake. Servitørene var ikke så veldig oppmerksomme, defor blir det 4 av 5 stjerner.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, vickylindahl

Reisende som så på Champagneria Bodega, så også på

Har du vært i Champagneria Bodega? Del dine erfaringer!