“Spennende meny”

Kjøkken: Asiatisk, Japansk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Første besøk og kommer gjerne igjen. Rask servering og veldig god mat. Spennende med street food, to av oss valgte meny med steem buns; anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, GrandTour724272

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Ramen stilte ikke helt til hva jeg forventet.
Mulig de we bedre på nulder, hold dere langt unne suppa.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, hansb438
Anmeldt 7. mai 2018

Bestilte ramen og fikk noe som var en blanding av First Price (veldig billig og enkel) nudler, vann med buljong, et egg og noe minimalt i tillegg. Hadde dette kostet 40 kr, så hadde det vært innenfor rimelighetens grenser. Men for prisen, er dette skandaløst. Styr unna, det finnes så mye som er så mye bedre bare par skritt unna.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, andr_ss114
Anmeldt 17. juni 2017

Forsøkt takeaway to ganger. Første gang var alle de fem bestillingene blitt feil, som om kokken mer eller mindre på innfall hadde kastet sammen noe. Neste gang insisterte de på at det var stengt kl. 19.30 selv om plakaten på stedet (samt nettsiden) sa det skulle være åpent til 20.00. Da jeg spurte hvorfor, svarte de bare at de "ikke hørte" hva jeg sa.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, AlfBrero
Anmeldt 7. juli 2016

Supergod mat. Supergod service. Flink personal. Øver alla førvæntningar. Dette er min nya favoritt! !

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, Mariana N

Reisende som så på Noodles-Norway, så også på

Har du vært i Noodles-Norway? Del dine erfaringer!