“Skuffende chicken satay”

Kjøkken: Asiatisk, Japansk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Spiste chicken satay her for et år siden, og da var det noe av det beste jeg noen gang hadde smakt. Dro tilbake i dag, og forventet den samme erfaringen, men desverre stod det ikke til forventningene. Lite smak, og kjedelig salat på siden. Finn frem den gamle oppskriften, vær så snill!

1  Takk, 711mariao

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte duo meny med steambuns, den ene med svin og den andre med fritert kylling. Begge var veldig gode på smak og var passe spicy. Det ble servert med søtpotetfries og aioli, en litt rar kombinasjon av retter men søtpotetfries er jo godt. Det så lite ut i starten og vi var veldig sultne, men ingen av oss klarte å spise opp alt sammen.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, ellen_svh
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Skuffende mat. En orgie i fett og salt. Pekingand var fritert og tørr, full i olje. Dumplings lå i en alt for salt saus, og med noe som minner om Firstprice sprøstekt løk på toppen, ellernoe sånt. Langt under forventning. Stor skuffelse.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, ollebollens
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Første besøk og kommer gjerne igjen. Rask servering og veldig god mat. Spennende med street food, to av oss valgte meny med steem buns; anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, GrandTour724272
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Ramen stilte ikke helt til hva jeg forventet.
Mulig de we bedre på nulder, hold dere langt unne suppa.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, hansb438

Reisende som så på Noodles-Norway, så også på

Har du vært i Noodles-Norway? Del dine erfaringer!