“God gris”
Anmeldelse av Grisen

Grisen
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God grisemat i brune men hyggelige omgivelser. Likte godt pulled pork’en. Mye godt på menyen. Men mye gris. Så kanskje ikke stedet for første daten med din muslimske venninne (selv om annen mat også)

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dagens var pasta penne bolognese.
Litt snau porsjon, men veldig god.
Som vanlig serviceminded servitører.

Takk, 636TomL
Anmeldt 22. september 2018

Nok en gang nydelig mat her på Grisen på Torshov. I "gamle dager" het stedet Oskar Braaten. Vi spiste svninenakke og hamburger. Topp kvalitet og delikat anrettet. Utvalget av drikke er veldig bra. Prisene er greie. Eneste minus er støynivået med så trange rom i spisedelen, men det er også et tegn på at gjestene rundt oss trivdes og hadde det like hyggelig som vi hadde det.

Takk, GeirAK
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Nytt besøk på Grisen.
Nydelig breiflabb med kapers, blomkål, erter, mm. Veldig bra.
Entrecote derimot, var litt mye stekt for min smak og litt seig. Tilbehøret dro opp retten et hakk med nydelig saus basert på skalldyr (faktisk) japansk sopp, poteter og bønner. Nydelig smaker, men litt nedtur med kjøttet.
Uansett gleder vi oss til å komme tilbake når høsten er i anmarsj.
Som tidligere, topp service, våkne og kunnskapsrike servitører.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 636TomL
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

En deilig og varm sommerdag. Droppet innom Grisen for middag. Angrer ikke på det. 2 retters meny, med en aldeles nydelig tartar som forrett med urtemajones, eple og parmesan. Altså ingen tradisjonell tartar. Til hovedrett, deilig stekt torsk med fenikkel, stappe og skalldyrsaus. Nr 2 ble en grillet og saftig svineskanke med glaserte gulerøtter, kål og småpoteter.
Uformelt og hyggelig sted. Servering ute og inne. Topp service av dyktige og effektive servitører.
Glem for all del ikke kokken!!
Dette var bra, heder og ære!! Grisen på Torshov hevder seg garantert i toppen. Vi tar gjerne turen igjen.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 636TomL

Reisende som så på Grisen, så også på

Har du vært i Grisen? Del dine erfaringer!