“Flott opplevelse ”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Ultra-fersk sjømat og sushi med stor tilhørende fiskedisk.
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Etter jobbmøter i området stakk jeg innom Mathallen på vandringen mot Oslo S tidlig på ettermiddagen. Det ble meny/sjømat på Vulkan Fisk som fristet mest.

Fikk god hjelp av servicemindet personal. Fikk servert fantastiske blåskjell (moulefrittes). Perfekt dampet.

I’ll bee back

1  Takk, Tengs

Anmeldt 25. april 2018

Fish&Chips var helt perfekt! ( kr 184) Forstår at det ofte er mye folk her.Nydelig hvitvin Jean Mark Chablis til kr 107 pr glass eller kr 499 for flasken.Topp service. Er du allergisk mot gluten kan du spise kjempegode scampi med glutenfritt brød.Restauranten ligger inne på Mathallen på Vulkan.Verdt å besøke.Merk at toalettene er unisex.

4  Takk, 116vivif
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Spiste peppercrab - nydelig måltid! Sausen var magisk, krabben utsøkt og med ferskt, rykende varmt brød var måltidet noe vi vil huske lenge! Ikke minst......Fantastiske mennesker med god kunnskap og med glimt i øyet. Hit kommer vi igjen!

Takk, Tronder1
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

God fisk i trivelig miljø på Mathallen. Kan anbefale fish &chips, med nydelig ertepuré. Til tider svært mye folk, så kan lønne seg å bestille bord.

Takk, CHS1976
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Ungene delte en porsjon fish 'n chips og det var nok mat til to barn! (7 og 9år) De syntes det smakte godt! Jeg spiste deilig fiskesuppe. Kommer gjerne igjen! ☺️

Takk, Elin J

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!