“Hektisk og travel restaurant”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Ultra-fersk sjømat og sushi med stor tilhørende fiskedisk.
Anmeldt 7. mai 2018

Mange bord var ikke ryddet, tydelig at de bak disken ikke var fornøyde med egne servitører/ansatte og klagde høylytt til hverandre. ved bestilling ble vi advart om at maten kom til å ta lang tid, men den kom raskt. Et stort pluss! God mat, men ikke noe spesielt.
Fikk inntrykk at de ikke hadde særlig innarbeidede rutiner i sin restaurant.

1  Takk, Siri H

Anmeldt 3. mai 2018

Har vært her et par ganger og vært veldig fornøyd med Fish&Chips som serveres. Litt støyete lokale, og prisene er ikke de laveste, men maten er såpass god at dette enkelt kan anbefales. Ganske gode porsjoner også. Betjeningen slet litt med å ta i mot bestillingen, men dette er småpirk. Anbefales!

Takk, Embe J
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Etter jobbmøter i området stakk jeg innom Mathallen på vandringen mot Oslo S tidlig på ettermiddagen. Det ble meny/sjømat på Vulkan Fisk som fristet mest.

Fikk god hjelp av servicemindet personal. Fikk servert fantastiske blåskjell (moulefrittes). Perfekt dampet.

I’ll bee back

1  Takk, Tengs
Anmeldt 25. april 2018

Fish&Chips var helt perfekt! ( kr 184) Forstår at det ofte er mye folk her.Nydelig hvitvin Jean Mark Chablis til kr 107 pr glass eller kr 499 for flasken.Topp service. Er du allergisk mot gluten kan du spise kjempegode scampi med glutenfritt brød.Restauranten ligger inne på Mathallen på Vulkan.Verdt å besøke.Merk at toalettene er unisex.

4  Takk, 116vivif
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Spiste peppercrab - nydelig måltid! Sausen var magisk, krabben utsøkt og med ferskt, rykende varmt brød var måltidet noe vi vil huske lenge! Ikke minst......Fantastiske mennesker med god kunnskap og med glimt i øyet. Hit kommer vi igjen!

Takk, Tronder1

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!