“Kjempegod mat”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Ultra-fersk sjømat og sushi med stor tilhørende fiskedisk.
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Gode blåskjell, kjempegod fish and chips og scampi. Vi satt ute i solen og fikk en superbra lunsjopplevelse på lørdags formiddag. Trivelig kelner.

Takk, anka345

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Var her å spiste to dager. Veldig bra sjømat. Spiste blåskjell en dag, litt mye løk men ellers var det veldig godt. Vi spiste også fish and chips og den var bra. Servitøren derimot hadde ikke peiling på vin, han hadde nok hatt godt av et vinkurs. Neste gang vi spiste her bestilte vi reker og fiskesuppe. Begge var veldig bra. Så utenom at servitørene kunne ta seg bedre tid til kundene så var maten veldig bra.

Takk, Helene M
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Spiste abbor og laks, bra mat, kjekk men stressa kelner. Grei pris i forhold til kvalitet. Støyete lokaler. Kan vel også ha med å gjøre at nabobordet besto av 4 høylytte englendere...

Takk, Combo97
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig delikat mat , og hyggelig betjening anbefales på det sterkeste terningkast 7
Spiste blåskjell og hvitløks scampi ,særlig scampiene var innertier .
Behagelig atmosfære .

Takk, paul0879
Anmeldt 3. juli 2018

Denne restauranten kan absolutt anbefales! Fokus på gode lokale råvarer, og god håndtering på kjøkkenet gir sammen med god service en fabelaktig opplevelse.

Takk, Tamila M

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!