“Lunsj ”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Beskrivelse: Ultra-fersk sjømat og sushi med stor tilhørende fiskedisk.
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppe. Hyggelig betjening. Alltid koselig å stikke innom Mathallen, også for å kjøpe med seg noe hjem.

Takk, 355kari_

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Gode blåskjell, kjempegod fish and chips og scampi. Vi satt ute i solen og fikk en superbra lunsjopplevelse på lørdags formiddag. Trivelig kelner.

Takk, anka345
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Var her å spiste to dager. Veldig bra sjømat. Spiste blåskjell en dag, litt mye løk men ellers var det veldig godt. Vi spiste også fish and chips og den var bra. Servitøren derimot hadde ikke peiling på vin, han hadde nok hatt godt av et vinkurs. Neste gang vi spiste her bestilte vi reker og fiskesuppe. Begge var veldig bra. Så utenom at servitørene kunne ta seg bedre tid til kundene så var maten veldig bra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, helenemelsa
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Spiste abbor og laks, bra mat, kjekk men stressa kelner. Grei pris i forhold til kvalitet. Støyete lokaler. Kan vel også ha med å gjøre at nabobordet besto av 4 høylytte englendere...

Dato for besøk: april 2018
Takk, Combo97
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig delikat mat , og hyggelig betjening anbefales på det sterkeste terningkast 7
Spiste blåskjell og hvitløks scampi ,særlig scampiene var innertier .
Behagelig atmosfære .

Dato for besøk: juli 2018
Takk, paul0879

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!