“Fish and Chips”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Ultra-fersk sjømat og sushi med stor tilhørende fiskedisk.
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Veldig god fisk. Litt lite salt. Litt lite smak på remuladen. Fikk Aioli i stedenfor. Den var veldig god.
Hyggelig betjening.

Takk, heidih637

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha gått fra Kjeldås er det godt å stoppe her i Mathallen hos Vulkanfisk. Her får du nydelig mat og vi foretrekker blåskjell. Men de har mye annet godt av fiskemat servert av hyggelig betjening under ledelse av Øyvind Glørstad. Et veldig hyggelig sted som anbefales!

Takk, BAARDSETH
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppe. Hyggelig betjening. Alltid koselig å stikke innom Mathallen, også for å kjøpe med seg noe hjem.

Takk, 355kari_
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Gode blåskjell, kjempegod fish and chips og scampi. Vi satt ute i solen og fikk en superbra lunsjopplevelse på lørdags formiddag. Trivelig kelner.

Takk, anka345
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Var her å spiste to dager. Veldig bra sjømat. Spiste blåskjell en dag, litt mye løk men ellers var det veldig godt. Vi spiste også fish and chips og den var bra. Servitøren derimot hadde ikke peiling på vin, han hadde nok hatt godt av et vinkurs. Neste gang vi spiste her bestilte vi reker og fiskesuppe. Begge var veldig bra. Så utenom at servitørene kunne ta seg bedre tid til kundene så var maten veldig bra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, helenemelsa

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!