“God mat og god service”
Anmeldelse av VulkanFisk

VulkanFisk
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Beskrivelse: Vi elsker god sjømat og vi kjenner historien bak alle våre råvarer. Våre leverandører er like lidenskapelig opptatt av havets skatter som oss – og det håper vi gjestene våre smaker, velkommen!
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott plass i fantastiske Mathallen i Oslo

Bestille østers til forett og hummer til hovedrett.
Rakk ikke å spise opp østersene før hummeren kom på bordet, så det var litt dårlig. Må da klare å vente til de rydder bordet før de sier til kjøkkenet at det er klart for neste rett. Ellers god service og god stemning ☺️

Takk, tommymunkvold

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Lenge siden sist jeg spiste fish & chips, men dette var virkelig godt. Vi satt ute i nydelig vær og koste oss. Rask servering og vennlig betjening. Store porsjoner, så vi ble gode og mette.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Eivlid
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk - enkel - men super fish & chips!! Fiskesuppen som vi delte som en forrett stod ikke tilbake for noen annen fiskesuppe! Slik skal det gjøres. Et skår i gleden at vinutvalget var litt redusert, men det får vi tenke er forbigående.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 406mortenl
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Hadde vågehval og fish'n chips. Veldig god mat. Stedet bærer preg av uproffe servitører, lite kunnskap om vin og om maten. Dette trekker ned opplevelsen.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Snublet innom en solskinnsdag i juni. Begge bestilte blåskjell og fries. Nydelige fries (med aioli) og ganske god blåskjell. Ikke feil :)

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 161niklasj

Reisende som så på VulkanFisk, så også på

Har du vært i VulkanFisk? Del dine erfaringer!