“Recommended !!! 👍”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Valgte denne restauranten for kunde middag til 27 stk. Alt var klart til avtalt tid, fikk en velkomst øl fra Valdres, som var veldig god. Nydelig forrett, en smak av Norge, etterfulgt med en fantastisk knoke!! Svært god stemning, meget god service!! Det var en flott og vellykket kunde middag! Ser frem til neste besøk. Anbefales!!!

Chose this restaurant for customer dinner for 27 pcs. Everything was ready at the agreed time, received a welcome beer from Valdres, which was very good. Lovely starter, a taste of Norway, followed by a fantastic knuckle !! Very good atmosphere, very good service !! It was a great and successful customer dinner! Looking forward to next visit. Recommended !!!

Takk, Per Olav N

319323 av 1 815 anmeldelser

Anmeldt 27. oktober 2018

Utrolig hyggelig plass med god stemning og utrolig god mat og en herlig gjeng med personale. Frister til gjentagelse og jeg vil fortelle mine venner om denne plassen

1  Takk, Bjørn B
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig imøtekommende betjening.De er blide,hyggelige og raske med bestillingen. Passer hele tiden på at alt er ok og at gjestene har det de trenger. Kjempegod mat.
Ligger litt langt unna "sentrum" for oss som ikke er kjent i Oslo, men absolutt verd å ta gåturen.

Takk, lillianveronicas
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Maten her er OK men kan ikke beskrive det som noe matopplevelse. Dog helt greie lokaler sentralt plassert.

Takk, Stian H
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og vin, veldig hyggelig betjening. Dette stedet vil jeg anbefale til famile, venner og bekjente.

Takk, kirstiireneliner

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!