“Grei lunsj”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Var der på lunsj. Maten helt ok. Stedet likeså. Grei betjening og ikke noe å klage på, så ikke rart grisen er glad .

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat! Hyggelige folk! Koselig lokale! Vært der mange ganger, og har tenkt til å dra tilbake. Mange ganger!

Takk, Pernille B
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Pernille og tusen takk for fine ord på TripAdvisor. Vi setter pris på at du liker deg hos oss og ser fram til å se deg igjen. Tusen, tusen takk! mvh Even

Anmeldt 1. november 2018

Vi hadde booket bord til 11 personer. Alle var kjempe fornøyd med maten.
Servitøren Tom var veldig hyggelig.
Anbefales!

Takk, SvenO98

Hei SvenO88 og takk for anmeldelse på TripAdvisor. Det var KJEMPE hyggelig at alle dine gjester var fornøyd. Din hilsen blir viderebrakt til Tom. Tusen takk!!

Anmeldt 1. november 2018

Vi var tre venner inne for lunsj og denne gangen valgte alle fish and ships. Retten var smakfull og vel tillaget. God service også.

Takk, Breiva
Even H, Manager på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Breiva,

tusen takk for fine ord og ikke minst tusen takk for at du har besøkt oss igjen.

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Valgte denne restauranten for kunde middag til 27 stk. Alt var klart til avtalt tid, fikk en velkomst øl fra Valdres, som var veldig god. Nydelig forrett, en smak av Norge, etterfulgt med en fantastisk knoke!! Svært god stemning, meget god service!! Det var en flott og vellykket kunde middag! Ser frem til neste besøk. Anbefales!!!

Chose this restaurant for customer dinner for 27 pcs. Everything was ready at the agreed time, received a welcome beer from Valdres, which was very good. Lovely starter, a taste of Norway, followed by a fantastic knuckle !! Very good atmosphere, very good service !! It was a great and successful customer dinner! Looking forward to next visit. Recommended !!!

Takk, Per Olav N

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!