“Store gode posjoner”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Gode og store porsjoner. Prøv haxe av svin. God og hyggelig service. Ekte tysk stemning. Snaps og godt øl. Passer året rundt.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, TrailBlazer418338

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, god serviceVil absolutt anbefale Den Glade GrisVi koste oss med maten og servitøren var blid og hyggelig

Takk, LivMargretheM
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dro med jobben på julebord og alle var veldig fornøyde. God mat (chefs meny med svinenakke). Bra tilpassede øl og vinpakker til maten. Hyggelig service.
Kan anbefales

2  Takk, malina492
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted med skikkelig god mat:) hyggelig og oppmerksom betjening.
Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Monamat
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

12 venner skulle ha festmiddag etter å ha løpt Oslo Marathon, men slik ble det ikke. Til tross for at mat var forhåndsbestilt flere dager i forveien måtte vi vente i to timer på maten. Ikke fikk vi ventebrød engang. Drikke var kelneren god til å pushe på oss, nesten litt komisk. Når maten endelig kom var den absolutt god, men vi var vel på det tidspunktet ganske frustrerte over sen levering av maten. Vi ble heller ikke forespurt om kaffe eller dessert. Totalt sett en dårlig opplevelse.

Takk, Aud Kristine F
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei og takk for konstruktiv tilbakemelding. Dere burde fått maten på 15 -20 minutter. Vi vil umiddelbart forsøke å finne ut av hva som gikk galt med ditt selskap.

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!