“Fantastisk mat og atmosfære”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Jule lunsj med jobben før jul. Fantastisk mat og atmosfære. Koser meg alltid på dette stedet, kjempe utvalg i drikke som øl og vin. Kan anbefales på det sterkeste. Hyggelig servitører.

1  Takk, Stianhorne

Anmeldt 16. desember 2018

Anbefales på det sterkeste. Vi hadde langstekt svinerygg, røkt hval og sjokolade mousse. Veldig god mat og hyggelig sted!

Takk, MathiasH534
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Gode og store porsjoner. Prøv haxe av svin. God og hyggelig service. Ekte tysk stemning. Snaps og godt øl. Passer året rundt.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, TrailBlazer418338
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, god serviceVil absolutt anbefale Den Glade GrisVi koste oss med maten og servitøren var blid og hyggelig

Takk, LivMargretheM
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dro med jobben på julebord og alle var veldig fornøyde. God mat (chefs meny med svinenakke). Bra tilpassede øl og vinpakker til maten. Hyggelig service.
Kan anbefales

2  Takk, malina492

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!