“Casual delight”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Et av de beste stedene i Oslo å feire, kose seg eller bare slappe av med et utsøkt måltid og godt drikke.
Vertskap og betjening er alltid tilstede med sin gode kunnskap og hyggelige service (ved behov).
Derfor kommer vi igjen og igjen, ofte med venner (for å kose seg sammen med oss).
Har allerede reservert vårt neste besøk (sammen med gode venner) i begynnelsen av februar!
Hvis dere ikke allerede har besøkt Den Glade Gris, anbefales dette på det sterkeste.

Takk, Terje S

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi var der lørdag 12. januar og hadde bestilt bord til 6 personer. Det kom 2 personer til som ikke var noe problem. Nesten alle hadde tre retters med knoke eller svinenakke i tillegg til øl og vin pakke. Alle var mette og fornøyde når vi gikk derfra. For meg som allergiker var det ingen problem med å få alternativer til maten jeg er allergisk mot.

Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jorunnf603
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

En koselig plass å komme til.Det er trivelige/hyggelige service innstilte folk som jobber der.Middagen vi spiste var spar ribs med pommefrits. Maten smakte veldig godt. Å de har en imponerende øl meny også. Vil absolutt anbefale ett besøk dit.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ingarg2015
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Jule lunsj med jobben før jul. Fantastisk mat og atmosfære. Koser meg alltid på dette stedet, kjempe utvalg i drikke som øl og vin. Kan anbefales på det sterkeste. Hyggelig servitører.

1  Takk, Stianhorne
Anmeldt 16. desember 2018

Anbefales på det sterkeste. Vi hadde langstekt svinerygg, røkt hval og sjokolade mousse. Veldig god mat og hyggelig sted!

Takk, MathiasH534

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!