“Kjempefornøyd ”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Maten, vinen og ikke minst servitøren
Tok meny med svinenakkeHelt perfekt!
Varm og hyggelig atmosfære. Full restaurant
Takk for super kveld!

Takk, Randi Huth R

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Frem til nylig trodde jeg svineknoke var noe man bestilte i Tyskland. Men hvorfor skal man det når man får den enda bedre hjemme?

Vi valgte treretters meny med røkt hval til forrett, knoke som hovedrett og sjokolademousse til dessert. Det hele ble fulgt av en sympatisk priset Barolo og strålende service fra vennlig betjening.

Dette var innertier. Vi kommer tilbake om noen uker, når sulten er tilbake! : )

Takk, Turfamilien
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Suveren helgrillet svineknoke, og trivelig middag sammen med familien. Her var det mye mat, og går hit gjerne igjen.

1  Takk, evenaleksander
Anmeldt 23. januar 2019

God atmosfære, ikke for mye støy. Bra utvalg av øl, og veldig god mat!
Hyggelige ansatte, som var litt for fraværende etter at maten var ferdig (kanskje de ikke ville at vi bare skulle sitte og drikke øl?)

Takk, espenas
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat - langtidsstekt svineknoke var i sin egen klasse. Hyggelig og profesjonelt service samt masse spennende øl å velge i.

Takk, KrzysztofO812

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!