“Middag med kollegaer”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservater
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Både vi og grisen var glade etter denne kvelden . Deilig mat og ikke minst nok mat . Fantastisk øl utvalg . Kommer gjerne tilbake

Takk, petterhag

2024 av 1 385 anmeldelser

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, hyggelig betjening, rask servering selv om det var helt fullt. Spiste bacon svor, godt. Svinenakken var også god. Spareribs også god. Snitselen derimot var tørr, her kunne det med fordel fulgt med noe saus. Den lille derten med remulade monna ikke.
Bortsett fra snitselen var dette en fin opplevelse.

Takk, Marixx190479
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Suveren plass - anbefales - god mat og svært god service . Spiste en meny som slett ikke var dyrt. Sindre var toppen.

Takk, annegl2015
Anmeldt 4. september 2019

Var her i forbindelse med et julebord og servicen var upåklagelig! Selv om vi måtte bestille på forhånd pga størrelsen på gruppen spurte de om noen vil bytte hovedrett når vi kom, noen ville gjerne dette og det gjorde opplevelsen enda bedre da ikke alle hadde sett så mye igjennom menyen før vi kom. Veldig hyggelige og snille ansatte. Helt super service!
Maten var og veldig god, så og si alle var super fornøyde. Anbefales!

Takk, travelcathey
Anmeldt 4. september 2019

Vi var 10 personer på besøk en lørdag kveld. Hadde bestilt bord og ble mottatt av en meget hyggelig servitør som skjemte oss bort hele kvelden. Var der til de stengte. Alt var meget bra. Langtidsstekt svineknoke smakte fortreffelig.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Skedder

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!