“Tommy”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. juli 2020

Meget god mat og service. Svineknoken var bare helt fantastisk. God utvalg på drikke var det også, både øl og vin.

1  Takk, 284tommye
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk for motiverende tilbakemelding. mvh Den Glade Gris

Anmeldt 15. juli 2020

Fantastisk god mat, god service. Morsomt at dem også hadde en andbefalt alkoholfritt drikkemeny som også traff veldig godt med rettene om man ønsker seg det alternativ.

1  Takk, 681emilb

takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du likte våre alkoholfrie anbefalinger. Vennlig hilsen Den Glade Gris

Anmeldt 9. juli 2020

Ohoi for en opplevelse! Fantastisk mat og hyggelig betjening. Rask servering. Takk fra oss utenbys fra

1  Takk, Augustin658442
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding og tusen takk for besøket. Vi håper å se dere igjen når dere kommer til Oslo neste gang. mh Den Glade Gris

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi kommer tilbake her og spiser hver eneste gang vi skal ha kjæreste dag utrolig hyggelig service og mye mat for pengene vi pleier og kalle dette "Norges svar på Tysk øl hage" så ta turen innom og amak på den nydelige maten anbefaler også og ta øl pakken som du kan bestille ved siden av 3 retteren helt ypperlig

1  Takk, danielfT3191MK
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Knall god mat, til en lav pris. Betalte 450kr for en 3 retters. Stort utvalg av forskjellig mat. Utrolig utvalg av forskjellige ØL fra hele landet. Personalet var hyggelig og imøtekommende!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, NorwayArne

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!