“Tusen takk for en flott opplevelse! 😀”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse fra booking til selve selskapet. Booket 30-årslag til fruen hos Den Glade Gris. Alt gikk som smurt fra ankomst til alle var gode og mette. Den anbefalte tre-retteren var helt rå med langgrillet svineknoke. Meget god atmosfære, og godt utvalgt i drikke og gode drinker var rosinen i pølsa. Vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, ThomasArud

Anmeldt 18. juli 2020

Fantasktisk mat, både svineknoken og spareribs var perfekt. God service, blid folk. Stort utvalg av norskbrygget øl. Fine priser.

1  Takk, junesundheims
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Slikt motiverer oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2020

Meget god mat og service. Svineknoken var bare helt fantastisk. God utvalg på drikke var det også, både øl og vin.

1  Takk, 284tommye

Tusen takk for motiverende tilbakemelding. mvh Den Glade Gris

Anmeldt 15. juli 2020

Fantastisk god mat, god service. Morsomt at dem også hadde en andbefalt alkoholfritt drikkemeny som også traff veldig godt med rettene om man ønsker seg det alternativ.

1  Takk, 681emilb

takk for din tilbakemelding. Hyggelig at du likte våre alkoholfrie anbefalinger. Vennlig hilsen Den Glade Gris

Anmeldt 9. juli 2020

Ohoi for en opplevelse! Fantastisk mat og hyggelig betjening. Rask servering. Takk fra oss utenbys fra

1  Takk, Augustin658442
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding og tusen takk for besøket. Vi håper å se dere igjen når dere kommer til Oslo neste gang. mh Den Glade Gris

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!