“Utrolig god svineknoke! Sprø svor og mørt kjøtt!”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god svineknoke! Sprø skinn og ordentlig mørt kjøtt! Hyggelige omgivelser og godt øl Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Keichiw
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

I en ellers svært vanskelig tid er det motiverende både for ledelsen og de øvrige ansatte å få en slik hyggelig tilbakemelding. Tusen takk!

Anmeldt 18. august 2020

Vi hadde spare ribs samt svineknoke.
Beste spare Ribs jeg har spist i Norge. Svineknoks var langtidsgrillet, og med sprøtt skinn.
Anbefales, dette er en ærlig restaurant med store porsjoner, er du ikke mett etter du har spist her, får du en til porsjon gratis.
Fikk anbefaling på øl og akevitt, som var særdeles smakfiullt til disse rettene.

1  Takk, TomNorge64
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig betjening. Spiste den beste lapskausen noensinne. Har spist koke, fish & chips, salat tidligere. Alt er helt max

1  Takk, guteve
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Var her for et par år siden, og hadde et nydelig måltid; spareribs! Skrev at jeg skulle tilbake dagen etterpå, men ble nok noen flere dager før det skulle skje igjen. Min andre gang på den glade gris ble en skuffelse. Trodde jeg hadde funnet de beste ribsene i byen, men nei, ikke nå lenger. De er tørre.. utrolig tørre. Gir stedet en sjanse til, for alle gode ting er kanskje tre?

1  Takk, Woldibeck
448evenh, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei og tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi er sjokkerte av å høre at spareribsen skulle være tørr. Det skal selvfølgelig ikke være slik og vi forstår ikke hva som kan ha skjedd. Normalt kontrollerer vi vær eneste produksjon både visuelt og ved å smake. Vi beklager på det sterkeste.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Dette var andre gang jeg spiste her og signatur retten var like nydelig nå som sist.
Hyggelig betjening og lov å ha ned hund vis en kan sitte ute.

1  Takk, jonlQ8037CX

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!