“Anbefales!”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening.
Rask servering, og her blir du garantert mett.
Neste gang vi er i Oslo, så tar vi turen igjen

2  Takk, TPEriksen
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei TPEriksen!!! Tusen takk for flott anmeldelse. Det er dette vi håper på i en vanskelig tid.

Anmeldt 14. juli 2021

Det er flere ting å trekke frem som var bra og som gjør at vi kommer tilbake.
God service, det var tydelig at de som jobber og driver den glade gris brenner for dette.
Godt utvalg i ulike typer øl samt anbefaling av type øl til maten.
Maten var gjennomført både med utseende,smak og størrelse. Når guttungen som aldri pleier å ha noe kjøtt liggende igjen på tallerkenen sin må kapitulere. Så sier det sitt. Man blir mett av maten her.
Jeg opplevde for første gang å smake en akevitt jeg likte. Vi kommer tilbake hit.

2  Takk, 260christom

Wow - dett var hyggelig! Tusen takk!!!!!!!!!!!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Den glade gris er superkoselig i et relativt rolig nabolag sentralt i Oslo. Masse øl og god, kvalitetsmat. Hyggelig service, men savner QR-kode system. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, April-Elin
Anmeldt 21. juni 2021

Glimrende gris, god drikke, hyggelig stemning og gode venner / familie.
Hva mer trenger man for å oppleve en trivelig.lørdagseftermiddag?

2  Takk, kjell575
Anmeldt 16. juni 2021

Lun og god stemning. Meget god mat til en anstendig pris.
Hyggelig og rask betjening. Anbefales varmt.

2  Takk, Traveler418522

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!