“Flott matopplevelse”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Svært imøtekommende betjening og Norges beste sted for svinekjøtt. Godt utvalg i håndverksøl og anbefalinger i menyen som var midt i blinken.

Takk, Kurt B
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk Kurt. I disse tider betyr det mye å få en slik anmeldelse. Både ledelse og ansatte bøyer seg i støvet.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Stedet for øl og svin
De har andre ting på menyen men som navnet tilsier er dette stedet om du vil ha en god gris.
Vi hadde pulled pork og knoke som hovedretter.
Begge servert med herlig grov klumpete mos.
Pulled pork er bra om du ikke ønsker stor posjon med mat da knoken kan bli mye om forrett er fortært.
Veldig godt tilberedt og stort utvalg øl på fat og flaske som passer mat og den rustikke atmosfære.
De glemte slå inn noe drikke og kaffe (kun traktekaffe som serveres) men ble rettet opp når vi skulle betale. De hadde kun en kasse å slå inn på så bra prioritering sørge for servering fremfor vente på ledig kasse.
Stedet ambefales

Takk, Frank_Solli

Tusen takk Frank for en flott og konstruktiv anmeldelse. Kassa systemet vi benytter har vært under virusangrep i flere dager og det er mange restauranter som er rammet. Beklager dette og de ulemper dette medførte for deg. Flott at du likte deg hos oss - det betyr mye i en vanskelig tid. Takk igjen!

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening.
Rask servering, og her blir du garantert mett.
Neste gang vi er i Oslo, så tar vi turen igjen

2  Takk, TPEriksen

Hei TPEriksen!!! Tusen takk for flott anmeldelse. Det er dette vi håper på i en vanskelig tid.

Anmeldt 14. juli 2021

Det er flere ting å trekke frem som var bra og som gjør at vi kommer tilbake.
God service, det var tydelig at de som jobber og driver den glade gris brenner for dette.
Godt utvalg i ulike typer øl samt anbefaling av type øl til maten.
Maten var gjennomført både med utseende,smak og størrelse. Når guttungen som aldri pleier å ha noe kjøtt liggende igjen på tallerkenen sin må kapitulere. Så sier det sitt. Man blir mett av maten her.
Jeg opplevde for første gang å smake en akevitt jeg likte. Vi kommer tilbake hit.

2  Takk, 260christom

Wow - dett var hyggelig! Tusen takk!!!!!!!!!!!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Den glade gris er superkoselig i et relativt rolig nabolag sentralt i Oslo. Masse øl og god, kvalitetsmat. Hyggelig service, men savner QR-kode system. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, April-Elin

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!