“Gourmet fest for ganen..”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk mat og drikke, og spennende øl meny. Vi ble tatt godt imot, og servicen var god og vennlig. Alltid et smil fra servitørene. Anbefales. Vi kommer igjen.

Takk, oddwilliamb2020
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Tusen, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt hjelper i en ellers vanskelig tid. Håper å se deg igjen!

Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og nydelige folk! Mye mat og drikke for pengene. Tusen takk for oss, vi kommer tilbake! ❤️

Takk, TheaGreatExplorer

Oi, oi for en flott tilbakemelding. Dette motiverer og inspirerer oss. Takk for besøket og velkommen tilbake...

Anmeldt 26. juli 2021

Reserverte bord dagen i forveien. Skulle gjerne fått en bekreftelse på at det gikk gjennom. Jeg ringte for å dobbeltsjekke, og de svarte raskt på telefonen.

Vi bestilte svineknoke med ekstra bacon. Utrolig god og ikke minst mettende mat!
Mat og drikke ble servert raskt, og vi følte oss sett og ivaretatt under oppholdet, selv om det var mange gjester der.

De har et stort utvalg i øl. Personlig savnet jeg litt annen alkohol, som Likør 43 eller screwdriver (vodka + appelsinjuice), men jeg er sær.

Takk, astravictoriak
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei og super mye takk for flott anmeldelse. Normalt skal du få en SMS bekreftelse når du har bestilt bord via vår nettside.Dette skal vi finne ut av . En likør 43 har vi nok ikke men en vodka juice burde vi kunne stille opp med ettersom begge ingridiensen finnes i vårt vareutvalg. Beklager dette. Uansett takk igjen for konstruktiv tilbakemelding og fortsatt god sommer!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Den beste maten jeg har spist på restaurant! Meget god valuta for pengene. Store porsjoner. Meget hyggelig atmosfære og betjening. Ble litt rotete å forholde seg til flere servitører, men alt i alt en Meget hyggelig og koselig feiring ble det.

Takk, Brudvik

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det setter vi virkelig pris på. Slike meldinger betyr mye for så vel ledelsen og alle de som jobber hos oss. God sommer!!!!!!!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Svært imøtekommende betjening og Norges beste sted for svinekjøtt. Godt utvalg i håndverksøl og anbefalinger i menyen som var midt i blinken.

Takk, Kurt B
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk Kurt. I disse tider betyr det mye å få en slik anmeldelse. Både ledelse og ansatte bøyer seg i støvet.

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!