“Grisegod mat”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse som bare må oppleves! Bestilte signaturmeny, noe jeg virkelig ikke angrer på. Alt var innmari godt, spesielt svineknoke. Sprø svor, bein som bare var å dra ut. Hvis man ikke liker sennep bør man ikke bestille denne, men personlig syns jeg sennepssausen til svineknoken var innmari god!
Service fra personalet er det ikke noe å si på. Kjapt, effektivt, og ikke minst hyggelig!
Prisen og er veldig hyggelig.

Takk, Mads_640
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Mads. Slikt motiverer og inspirerer. Håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 3. august 2021

Mat og drikke var ekstraordinær god og velsmakende.Servicen var yppelig og særs god.Utvalget av drikke er helt topp,

Dato for besøk: september 2020
Takk, 108harald

Tusen takk for kjempe flott tilbakemelding. Det betyr mye for motivasjonen. Håper å se deg igjen - snart!!!

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk mat og drikke, og spennende øl meny. Vi ble tatt godt imot, og servicen var god og vennlig. Alltid et smil fra servitørene. Anbefales. Vi kommer igjen.

Takk, oddwilliamb2020

Tusen, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt hjelper i en ellers vanskelig tid. Håper å se deg igjen!

Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og nydelige folk! Mye mat og drikke for pengene. Tusen takk for oss, vi kommer tilbake! ❤️

Takk, TheaGreatExplorer

Oi, oi for en flott tilbakemelding. Dette motiverer og inspirerer oss. Takk for besøket og velkommen tilbake...

Anmeldt 26. juli 2021

Reserverte bord dagen i forveien. Skulle gjerne fått en bekreftelse på at det gikk gjennom. Jeg ringte for å dobbeltsjekke, og de svarte raskt på telefonen.

Vi bestilte svineknoke med ekstra bacon. Utrolig god og ikke minst mettende mat!
Mat og drikke ble servert raskt, og vi følte oss sett og ivaretatt under oppholdet, selv om det var mange gjester der.

De har et stort utvalg i øl. Personlig savnet jeg litt annen alkohol, som Likør 43 eller screwdriver (vodka + appelsinjuice), men jeg er sær.

Takk, astravictoriak
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei og super mye takk for flott anmeldelse. Normalt skal du få en SMS bekreftelse når du har bestilt bord via vår nettside.Dette skal vi finne ut av . En likør 43 har vi nok ikke men en vodka juice burde vi kunne stille opp med ettersom begge ingridiensen finnes i vårt vareutvalg. Beklager dette. Uansett takk igjen for konstruktiv tilbakemelding og fortsatt god sommer!

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!