“Førsteklasses mat og rikelige porsjoner”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte signaturretten sprøstekt svineknoke. Fantastisk sprø utenpå og like fantastisk mør og saftig inni. Porsjonene er så store at vi ikke helt klarte å spise opp alt på tallerken. De andre rettene som tilbys, har vi ikke smakt, men det er jo morsomt at det aller meste på menyen er basert på svinekjøtt. Når det i tillegg serveres god drikke av veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening, så kan det ikke bli stort bedre. Takk for maten. Anbefales

Takk, h_kont
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Såå kjekt å få en slik utfyllende tilbakemelding med anbefaling. Dette setter vi virkelig pris på. Tusen takk og velkommen tilbake

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse som bare må oppleves! Bestilte signaturmeny, noe jeg virkelig ikke angrer på. Alt var innmari godt, spesielt svineknoke. Sprø svor, bein som bare var å dra ut. Hvis man ikke liker sennep bør man ikke bestille denne, men personlig syns jeg sennepssausen til svineknoken var innmari god!
Service fra personalet er det ikke noe å si på. Kjapt, effektivt, og ikke minst hyggelig!
Prisen og er veldig hyggelig.

Takk, Mads_640

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Mads. Slikt motiverer og inspirerer. Håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 3. august 2021

Mat og drikke var ekstraordinær god og velsmakende.Servicen var yppelig og særs god.Utvalget av drikke er helt topp,

Dato for besøk: september 2020
Takk, 108harald

Tusen takk for kjempe flott tilbakemelding. Det betyr mye for motivasjonen. Håper å se deg igjen - snart!!!

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk mat og drikke, og spennende øl meny. Vi ble tatt godt imot, og servicen var god og vennlig. Alltid et smil fra servitørene. Anbefales. Vi kommer igjen.

Takk, oddwilliamb2020

Tusen, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Slikt hjelper i en ellers vanskelig tid. Håper å se deg igjen!

Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og nydelige folk! Mye mat og drikke for pengene. Tusen takk for oss, vi kommer tilbake! ❤️

Takk, TheaGreatExplorer

Oi, oi for en flott tilbakemelding. Dette motiverer og inspirerer oss. Takk for besøket og velkommen tilbake...

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!