“Flott service og veldig god mat”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. september 2021

Vi var 9 personer inkludert 2 barn under 10 år. For oss foreldre er det supert at barna blir møtt og sett på lik lilnje som oss voksne. Veldig service innstilt personale og god mat. Vi kommer gjerne igjen. God dialog både i forkant under og etter besøket.

Dato for besøk: september 2021
Takk, MonicaF534
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Såå hyggelig at dere trivdes på Den Glade Gris. Tusen takk for flotte ord .

Anmeldt 8. september 2021

Den glade gris er et lut og hyggelig sted der man kan være seg selv.
Veldig god mat og hyggelig folk som jobber der. Prisene var også fine og man fikk mye for pengene. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 347peders
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Tusen hjertelig takk for fine ord.

Anmeldt 2. september 2021

En opplevelse som egentlig ikke kan beskrives, den må oppleves, for øvrig noe jeg på det sterkeste kan anbefale. Fantastisk mat og en utrolig service innstilt betjening skapte for oss en flott aften.

Takk, johnolan
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Ååh så hyggelig tilbakemelding. Slike meldinger gir oss ny energi. Tusen takk!!

Anmeldt 16. august 2021

Helt nydelig mat!! Kjempe hyggelig service, de kom flere ganger til bordet for å høre hvordan det gikk, hit kommer jeg gjerne igjen :)
Kan på det varmeste anbefale stedet

2  Takk, mortenkrusep
Anmeldt 14. august 2021

Maten var perfekt, kjøttet så mørt at du bare kunne suge den i deg. Det smakte like godt som det så ut til at det skulle gjøre. Stilige lokaler med en meget hyggelig betjening, som vartet deg opp som om du skulle være konge. Hit skal jeg flere ganger.

1  Takk, 264kjetila

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!