“Kjærlighet ”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Hadde gått forbi stedet på en tidligere oslo tur, da bestemte vi at dette måtte prøves.
Som sagt så gjordt. Vi kom inn dørene og atmosfæren traff oss rett i hjertet. Servitørene var der og veldig tilstede 10 poeng til.
Bestilte mat og drikke.
Ølglass med hank og jægeren kom sammen med forretten, helt perfekt røkt hval. Så kom hovedretten, perfekt stekt svineknoke med sprø grønnsaker og potetmos.
Servitørene var stadig innom. Den fantastiske atmosfære bare økte. Etter en god pause med øl så fikk vi servert deilig dessert hvit sjokolademousse med baconstrø og et glass Stout.
Vi forlot stedet med et stort smil om munn.
Rett å slett en fantastisk opplevelse for folk med begge beina godt planta på bakken.

Tusen takk for opplevelsen vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, haukr2016
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Ååååh så hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat dette vi drømmer om. Tusen hjertelig takk og velkommen tilbake til Den Glade Gris.

E

Anmeldt 7. oktober 2021 via mobile enheter

Himmelsk mat og kjempekoselige og hjelpsomme servitører Et deilig sted for mat og drikke. Koselig atmosfære og kjempe god service

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 832janerikf
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Det er slike tilbakemeldinger vi drømmer om. Tusen hjertelig takk!!!!!!

Anmeldt 23. september 2021

Vi var 9 personer inkludert 2 barn under 10 år. For oss foreldre er det supert at barna blir møtt og sett på lik lilnje som oss voksne. Veldig service innstilt personale og god mat. Vi kommer gjerne igjen. God dialog både i forkant under og etter besøket.

Dato for besøk: september 2021
Takk, MonicaF534
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Såå hyggelig at dere trivdes på Den Glade Gris. Tusen takk for flotte ord .

Anmeldt 8. september 2021

Den glade gris er et lut og hyggelig sted der man kan være seg selv.
Veldig god mat og hyggelig folk som jobber der. Prisene var også fine og man fikk mye for pengene. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 347peders
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Tusen hjertelig takk for fine ord.

Anmeldt 2. september 2021

En opplevelse som egentlig ikke kan beskrives, den må oppleves, for øvrig noe jeg på det sterkeste kan anbefale. Fantastisk mat og en utrolig service innstilt betjening skapte for oss en flott aften.

Takk, johnolan
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Ååh så hyggelig tilbakemelding. Slike meldinger gir oss ny energi. Tusen takk!!

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!