“Anbefales ”

Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

En stor overraskelse, positiv. God service og fantastisk mat. Ligger litt på utsiden av de fleste andre, men vel verd det.

Takk, 1312siren
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2022

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. Håper å se dere igjen!

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Har hatt lyst til å spise her lenge. Bestilte en tre-retters og alt smakte fortreffelig. Svineknoken var knallbra. Kjempesprø og crispy svor, mørt og deilig kjøtt. Utrolig oppmerksomt personale, utmerket service.
Flott interiør. Du kan også kjøpe merchandise der, morsomt. Høyst anbefalt fra meg og jeg kommer GARANTERT tilbake 🐷

Takk, kimnil80

Ordene GARANTERT tilbake er det vi drømmer om. Tusen hjertelig takk for en superflott rating.

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service. Enkel fin meny med ikke alt for mange retter. Da slipper man å lure for mye!! Spiste langtidsstekt svinenakke og pulled pork

Takk, Escape43034655198

Så flott tilbakemelding. Tusen takk!!

Anmeldt 16. juli 2022 via mobile enheter

Vi har vært mange ganger på den glade gris, og kommer alltid tilbake når vi ønsker et godt måltid og god stemning. Enten det e med familie eller venner. Alltid superservice, godt utvalg øl og nydelig 3-retters. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 928kristinef
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2022

At gjester kommer tilbake gang etter gang er akkurat det vi drømmer om. Tusen hjertelig takk for en helt super tilbakemelding!
¨

Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Bestilte svineknoke. Stor posisjon og sprø svor på svineknoke. Maten var ypperlig. Bra beliggenhet ved hjørnet på Slottsparken. Hyggelig betjening og godt utvalg av øl. Anbefales.

Takk, TravisMadsen
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2022

Takk for fin tilbkemelding. Det varmer!!

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!