“Eldorado for øl- og griseelskere”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Prisklasse: kr 159 - kr 359
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. august 2022 via mobile enheter

Bestilte bord for en liten bursdagsmiddag. Bestilte online og det var smooth. Ankom på tiden og ble henvist til bordet av en hyggelig dame.
Bestilte Pig (selvsagt) Tonic og Spareribs tip hovedrett. Underveis fylte vi på med øl av ulike slager. Et vannvittig bra utvalg på øl fra hele landet.
Servitør var oppmerksom hele veien og hele opplevelsen stod til Max.
Anbefales

1  Takk, torem491
Carmen N, General Manager på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2022

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!! Vi setter stor pris på at du tok tiden til å gjøre dette og håper å se dere igjen ved en annen anledning! Sprø hilsen fra hele grisegjengen.

Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Et koselig sted som anbefales i hovedstaden. Nydelig mat og koselige omgivelser. Passer fint for lunsj eller middag. Maten bærer preg av gode råvarer av kvalitet!

Dato for besøk: juni 2022
1  Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

Beliggende like ved Radisson Scandinavia sentralt i Oslo sentrum. Dette er en restaurant med gris/ svin i nesten alle retter, så det er en forutsetning at man liker svin! Ingenting å utsette på service eller mat, men når en av oss ba om varm melk til kaffen, kunne ikke dette innfris. Og de har KUN svart kaffe, ingen andre typer kaffe. Ostekaken fullstendig smakløs.

Takk, StianTRD
Even H, Owner på Den Glade Gris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2022

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Innspill om varm melk og ostekake vil bli gjort noe med.

Når det gjelder det å kun tilby svart kaffe er det en beslutning vi tok for noen år siden. Vi hadde da en avansert baristamaskin men omsetningen var liten og 65% av kundene ønsket vanlig svart kaffe. Men uansett, synspunktet notert.

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

En stor overraskelse, positiv. God service og fantastisk mat. Ligger litt på utsiden av de fleste andre, men vel verd det.

Takk, 1312siren

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. Håper å se dere igjen!

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Har hatt lyst til å spise her lenge. Bestilte en tre-retters og alt smakte fortreffelig. Svineknoken var knallbra. Kjempesprø og crispy svor, mørt og deilig kjøtt. Utrolig oppmerksomt personale, utmerket service.
Flott interiør. Du kan også kjøpe merchandise der, morsomt. Høyst anbefalt fra meg og jeg kommer GARANTERT tilbake 🐷

Takk, kimnil80

Ordene GARANTERT tilbake er det vi drømmer om. Tusen hjertelig takk for en superflott rating.

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!