“Veldig god mat og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Den Glade Gris

Den Glade Gris
Prisklasse: kr 159 - kr 359
Kjøkken: Norsk, Pub, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. mai 2023 via mobile enheter

Valgte å ta middagen her før vi skulle på konsert i Oslo. Bestilte hjemmelaget svinesvor som apetizer, den kan virkelig anbefales. Det eneste som var litt synd var at denne kom sammen med forretten til den ene av oss, og så kom den andre forretten noen minutter senere. Til hovedrett gikk jeg for svinenakke og han gikk for svineknoke. Svinenakken var kanskje en anelse tørr, men tilbehøret var veldig godt. Svineknoken derimot var fantastisk og hadde en god og sprø stekeskorpe på utsiden. Desserten var også god, jeg gikk for chefs menu og fikk da grisens hvite sjokolade denne dagen. Ellers var utvalget på øl veldig godt, vi prøvde både grisens pils og grisens bayer og begge falt i smak. Stort utvalg av øl fra hele Norge, og noe internasjonalt. Greit med valgmuligheter for de som ikke vil ha øl også. Servitørene var stort sett veldig kjappe, men da vi var ferdige med å spise var det vanskelig å få kontakt med dem så det tok 20 minutter før vi fikk betalt. Servitørene var veldig hyggelige. Ellers er vi alt i alt veldig fornøyd og kommer gjerne igjen, enten for svinesvor og øl, eller for en god middag.

Takk, Marie J

Anmeldt 14. mai 2023

Det første som skjedde ved bordsplassering var at vi fikk fortelt oss i en skarpp tone at vi må være vekk innen kl.20.00. grisnakken som jeg fikk servert var et torrt og kjedligt stykke.
Men potatisen og grønnsakene var veldig bra. Vi spiste opp og gikk så fort som mulig.
Hilsen fra Gunnar.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Gunnar D
Anmeldt 12. mai 2023

Fantastisk god mat - spesialen deres er definitivt å anbefale! Kjekke folk og god atmosfære i et fint lokale. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Nilsemann91
Anmeldt 5. mai 2023

Atmosfære,Mat og Service er alltid på topp på Den glade gris. Har vært her en god del ganger nå å det er like ålreit hver gang. 10/10 fra min side

Takk, Øyvind B
Anmeldt 1. mai 2023

Et godt måltid av griseknoke. Rettene var store og vi ble meget godt forsynt av hovedretten. Et rIkt utvalg av ølsorter. God service som fulgt oss godt opp.

Takk, Tomas M

Reisende som så på Den Glade Gris, så også på

Har du vært i Den Glade Gris? Del dine erfaringer!