“God før-forestillingmiddag”

Kafe Lǿve
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Moderne restaurant med hyggelig betjening som serverte velsmakende andebryst og osteanretning før en festlig forestilling på Det Norske Teateret

Dato for besøk: januar 2019
Takk, DagB45

Anmeldt 16. januar 2019

I skulle på forestilling kl 16. Vi hadde bestilt bord til tre. Noen dager før fikk vi epost med Velkommen i teateret. Der var det anbefaling av lunsj til kr 145 pr rett. På menyen kostet alle tre rettene kr 175.
Vann kom på bordet. Vi bestilte en av hver lunsjrett. Suppen skulle være potet og purre. Det pleier å være kjempe godt. Det ble ikke sagt noe om at det var fiskebiter i suppen. Dette smakte ikke som purre og potetsuppe. Røkelakssmørbrødet var godt. Dagens planke kom på en rund sten. Litt Spekeskinke, God ost. En haug med oliven og små agurker dominerte dessverre retten. Bittelitt syltetøy og to små knekkebrød.
Vi måtte be om brød, fikk det uten smør. Vi bestilte kaffe og ble ikke spurt om vi skulle ha melk og sukker. Vanlig at det kommer, om en ikke spør. Vi måtte be om dette også. Hva vi skulle betale kom rett i kortmaskinen uten regning. Prisen var selvfølgelig ikke i tråd med e-posten. De får tre under tvil, fordi det var søndag og det var ved bestillingen gitt beskjed om redusert bemanning. Hadde vi vist at det fungerte så dårlig, hadde vi spist lunsj et annet sted.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bentemoent
Anmeldt 6. januar 2019

I det norske teaters faoje kan du spise god norsk husmannskost mens du venter på at teaterforestillingen skal begynne, kansje en god ertesuppe passer til forestillingen

Takk, John-Henrik J
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord for 3 personer 3 uker i forveien. Da vi ankom hadde de ikke et bord klart og startet å gjøre om et tomannsbird som vi 3 kunne benytte. Dette hadde blitt veldig trangt og vi valgte å gå igjen uten mat. Har opplevd god mat der før, men dette var veldig skuffende

1  Takk, 355kari_
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god og rask service. Kalve-couletten smeltet i munnen. Tilbehøret utmerket. Entrecoten var helt ok. Anbefales.

1  Takk, KristianL501

Reisende som så på Kafe Lǿve, så også på

Har du vært i Kafe Lǿve? Del dine erfaringer!