“God sushi til en rimelig penge”
Anmeldelse av Mini Sushi

Mini Sushi
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Super sushi til en rimelig penge! Flyttet til området for ca 3 år siden, og har vært trofast kunde siden. Bestandig velsmakende og pen anrettet mat, hyggelig og effektiv betjening. Anbefaler å bestille via nettsiden eller app.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 242annay

Anmeldt 20. januar 2019

Ligger sentralt på Carl Berner. Kun noen barkrakker langs viduet inne, så jeg anbefaler take away. De jobber effektivt og det går raskt fra du har bestilt til maten er klar. Jeg spiser mye sushi både i Norge og i utlandet og i forhold til pris, er dette en meget god sushi. Har kjøpt sushi her i mange år og smaken har vært like god hele tiden.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, D3186LIthomasf
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

God kvalitet og ok pris. Her blir jeg aldri skuffet. Fast sushi takeaway sted. Blant de beste i Oslo.

Takk, 678mariannev
Anmeldt 18. august 2018

Selve Carl berner er kanskje ikke idyllisk, og dette er forsåvidt et stort kryss der busser, trikker og biler kjemper om å komme seg forbi. Men nå skal det sies at denne sushi-sjappa er verdt turen til dette krysset. God sushi, hyggelige folk og fine priser.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Maria S
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Spiser en del sushi og dette var bare skuffende.. ingen smak og bløte sushi biter. Bare pakket sammen og solgt. Inge sjel i maten dessverre.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, patricio85

Reisende som så på Mini Sushi, så også på

Har du vært i Mini Sushi? Del dine erfaringer!