“Utrolig god sushi ”
Anmeldelse av Japoniis AS

Japoniis AS
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Japoniis har utrolig god sushi og den kan anbefales. Husk å bestille hvis du ønsker sushi på fredags kveld. Hyggelig betjening og godt utvalg.

Takk, indseth

Anmeldt 8. oktober 2018

Kvalitet i alle ledd - ferskt og nylaget, synd at restauranten har så få sitteplasser. Har spist her 2 ganger og en takeout og alt har vært helt topp.

1  Takk, Anne Sofie A
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Jeg har prøvd flere sushi-steder i Oslo, men må si at denne er min favoritt. Det koster litt mer, men med god grunn.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kris945
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med denne matopplevelsen. Ikke veldig koselige lokaler, få sitteplasser, men samtidig god lokalisering. Veldig god sushi, smakfull og god. Vi bestilte; spicy tempura spesial (VELDIG god), rainbow spicy tempura og tempura scampi og laks (også veldig digg, fritert sushi). Kommer absolutt til å bestille sushi herfra igjen. Eneste minuset er at det er ganske kostbart.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, helenemel
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Var og bestilte sushi der for noen uker siden. Første inntrykket var greit, men ikke noe særlig god service. Og risen var alt for våt og rar smak på fisken. Så jeg anbefaler ikke dette stedet, like greit med Rema1000 sin isteden og mye billigere.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 116hansim

Reisende som så på Japoniis AS, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Japoniis AS? Del dine erfaringer!