“Er du i Oslo burde denne prøves! Ekte saker!”
Anmeldelse av Obento

Obento
Kjøkken: Japansk, Thai
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Digg mat - smakfullt! En opplevelse som alle burde prøve! Skikkelig digg mat! Spennende konsept i Oslo! Kul butikk har de også med snacks og dagligvarer fra Japan!

Dato for besøk: september 2021
Takk, DayTrip15263681948

Anmeldt 15. februar 2020

lang ventetid, lite smakfull mat til sushi å være, varm soyasaus, lite estetisk tilfredsstillende omgivelser. anbefales ikke!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 611karolineb
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Har ikke prøvd serveringen enda, men det japanske vareutvalget gjør den til en essensiell forretning for den som liker å lage japansk mat.

Dato for besøk: april 2017
4  Takk, KnutFrodeP
Anmeldt 11. januar 2017

Jeg var innom for å kjøpe matvarer...MEN! Ut i fra et svært begrenset antall varer til salgs, klarte jeg "tilfeldigvis" å plukke 3 varer uten pris, mens damene i butikken bare skravlet i vei på sitt eget språk (ikke på japansk). Vet du hva, jeg forstår at importerte varer til Norge kan bli dyre. Men tror ikke jeg ønsker¨å forholde meg til dyre varer uten pris, solgt av folk som bare skravler med vennene sine på jobb. Det finnes et bedre utvalg med tydelige prismerkinger på nettet, et helt annet sted.

Dato for besøk: januar 2017
2  Takk, s-hane-s-hane-s
Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Kjøpte en stor sushimeny take-away. Ble overasket over at kun to av makibitene hadde fisk mens resten var kun med agurk (!) Ikke kostet på seg en avokadobit engang. En av nigiriene hadde så trevlete fisk at den var uspiselig. En dårlig deal å betale 175 kr og fortsatt være sulten etter måltidet.. Anbefaler ikke å kjøpe sushi her!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Tralalei

Reisende som så på Obento, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Obento? Del dine erfaringer!