“Ganske god mat, men kunne vært bedre.”
Anmeldelse av Sushi Asia

Sushi Asia
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Japansk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Nå er jeg ingen sushi ekspert, men jeg syntes at maten var god, jeg kan ikke sette ord på hva som var galt, men jeg syntes det manglet noe.

Jeg anbefaler denne restauranten om du skal gjøre noe i nærheten, men det er mulig å finne bedre restauranter lengre unna.

Takk, hildeastrid

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt til, er rent og pent. Og med litt halvsyngende kokk. Sushien var også ok. Men to ting trekker ned for meg. Makirullene har etter min smak alt for mye ris. Særlig tempuramakien. Fire andre makibiter var åpenbart laget på forhånd (kjølekalde). Jeg forventer meg fersk sushi på et sted som dette. Om de var laget 10 eller 30 min før jeg kom spiller ingen rolle.

Det finnes uendelig mange sushisteder i byen. Dette var helt gjennomsnittlig for meg.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, morten143
Anmeldt 12. oktober 2018

Overmoden avocado, vassen agurk, småsliten tunfisk og veldig store biter. Rett og slett lite delikat. var i tillegg frekke på tlf når vi gjorde dem oppmerksomme på at råvarene var dårlige.

1  Takk, Fredro73
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Favoritt sushi-sted i Oslo. Bor ikke i nærheten men drar ofte hit fordi de alltid lager god mat her.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mimmiiiiiiii
Anmeldt 11. juli 2018

Mye fisk i makirullene og gode posjoner. Gått hit i en årrekke og er ikke blitt skuffet enda. lite lokale så takeaway er best.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Foodie-oslo79

Reisende som så på Sushi Asia, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sushi Asia? Del dine erfaringer!