“Styr unna”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. juli 2020

400 kr for 500 g reker da lokalene er typ 10 meter unna rekebåtene er et ran. Styr unna dårlig og dyr mat

2  Takk, SimenT87
HeleneSvensen, Daglig leder på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Simen!
Takk for tilbakemeldingen din.
Med ønske om en fortsatt god sommer!

Team Pappabuene

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Sliten og varm, fikk kapret ett bord her. Kelneren var rask på plass med drikke, etter at vi hadde bestilt via appen. Dessverre var det feil type drikke som kom, men vi orket ikke å gi beskjed om det beklageligvis. Menyen er enkel. Smakte som forventet. Avslappende miljø. Kos å se folk i alle aldre ha det hyggelig.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, solfrid2019
HeleneSvensen, Daglig leder på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Solfrid:)

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

De hadde problem med fatøl så bestilte en Peronie til 110 NOK for 0,33 l og betalte i baren. Denne serveres da varm, når jeg sier ifra får jeg byttet den ut med en annen øl. Prisen for den nye ølen er 90 NOK. Servitøren ser rart på meg når jeg sier ifra om at jeg har betalt 110 NOK for en øl som koster 90 NOK. Får opplyst at hun kan ikke tilbakebetale noe. Da foreslår jeg at jeg kan få noen nøtter eller noe. Da får jeg en liten pose med chips kaste til meg. De hva mange i køen til baren som ikke holder avstand i disse koronatider da de har fått servert alt for mye øl på dette stedet. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, bellan2
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Enkelt og greit nede ved bryggekanten. Vin og øl i baren og enkle retter å bestille. Mest pinnestoler men også noen mykere sofaer om du er heldig. Godt blandet klientell. Turister som dumper inn og ellers litt forskjellige som åpenbart frekventerer stedet. Greit og avslappende for en pause og fint nære fjorden

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 580karib
HeleneSvensen, Leder  på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding,580karib!

Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Meget god opplevelse mye takket være servitøren med navn, Isak!

Mye folk. Men han klarte likevel ordne stoler og bord til oss. Veldig service innstilt og hyggelig sted å være på sommeren.
Anbefales veldig :)

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, chrisbA1250FI
HeleneSvensen, Leder  på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Hei ChrisbA1250Fi
Tusen takk for en kjempeherlig tilbakemelding!

Team Pappabuene

Reisende som så på Pappabuene, så også på

Har du vært i Pappabuene? Del dine erfaringer!