“Rolig uteservering ”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fint sted for uteservering på dagtid. Bestilling via app, med effektiv servering. Toaletter var rene og personalet var hyggelige.

Takk, 555OlaNo

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Ekstremt dyrt.
Her drikker du bare en enhet før du går videre.
Priser som tilsier byens beste uteservering, noe som ikke stemmer. Styr unna.
QR bestillingen er veldig langdryg og knotete.

2  Takk, Marixx190479
Anmeldt 23. juli 2020

400 kr for 500 g reker da lokalene er typ 10 meter unna rekebåtene er et ran. Styr unna dårlig og dyr mat

2  Takk, SimenT87
HeleneSvensen, Daglig leder på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Simen!
Takk for tilbakemeldingen din.
Med ønske om en fortsatt god sommer!

Team Pappabuene

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Sliten og varm, fikk kapret ett bord her. Kelneren var rask på plass med drikke, etter at vi hadde bestilt via appen. Dessverre var det feil type drikke som kom, men vi orket ikke å gi beskjed om det beklageligvis. Menyen er enkel. Smakte som forventet. Avslappende miljø. Kos å se folk i alle aldre ha det hyggelig.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, solfrid2019
HeleneSvensen, Daglig leder på Pappabuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Solfrid:)

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

De hadde problem med fatøl så bestilte en Peronie til 110 NOK for 0,33 l og betalte i baren. Denne serveres da varm, når jeg sier ifra får jeg byttet den ut med en annen øl. Prisen for den nye ølen er 90 NOK. Servitøren ser rart på meg når jeg sier ifra om at jeg har betalt 110 NOK for en øl som koster 90 NOK. Får opplyst at hun kan ikke tilbakebetale noe. Da foreslår jeg at jeg kan få noen nøtter eller noe. Da får jeg en liten pose med chips kaste til meg. De hva mange i køen til baren som ikke holder avstand i disse koronatider da de har fått servert alt for mye øl på dette stedet. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, bellan2

Reisende som så på Pappabuene, så også på

Har du vært i Pappabuene? Del dine erfaringer!