“God valuta”

Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Smakte veldig bra.
Spiste Lam Karhai med Garlic nan.
Passe krydret, god ris.
Deilig ferskt Nan.
Hyggelig betjening.
Pluss for brus i riktig størrelse som ikke er grisedyr.
Helt ok doer.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, eivindm2013

Anmeldt 24. september 2019

Veldig bra alltid, #30 lahori channa hver dag ❤️ Et av Grønlands desidert beste steder for vegetarer

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, GnocchiBalboa
Anmeldt 5. juli 2019

Det kom feil bestilling på døren når jeg brukte foodora, når jeg fikk tilbake pengene skulle jeg få rabatt neste gang. En uke senere bestilte jeg det samme og fikk 3 retter mer. Herlig

Dato for besøk: juni 2019
Takk, KlokAnmelder
Anmeldt 9. april 2019 via mobile enheter

Veldig god curry, dette er et ganske rimelig sted, enkel innredning, men rent og pent.
Spiste Lam Karaih , smakte utmerket, veldig god ris, her har de før ikke vært så gode på Nan, men denne gangen kom det rykende ferskt veldig godt Nan brød.
Absolutt en av de beste av de enkle Indiske i Oslo.

Dato for besøk: april 2019
Takk, eivindm2013
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste mye forskjellig fra menyen og alt var kjempegodt! Vi fikk maten levert på døra av hyggelig sjåfør som leverte ekstra smaksprøver. Porsjonene var romslige.

Dato for besøk: april 2019
Takk, ingvildf2017

Reisende som så på Lahori Dera Tandoori, så også på

Har du vært i Lahori Dera Tandoori? Del dine erfaringer!