“Taco? ”

Kjøkken: Fra Midtøsten
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Shish kebab I rull.. Taco lefse rull.. Butikk kjøpt Taco lefse! Ja hva skal man si. Smakte greit men det var det.

Dato for besøk: september 2021
Takk, hoho123456789

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og god kundeservice.
Mat med kjærlighet.
Kjempe god kunnskap innen matvarer og ingredienser, som gjør det lett å bestille mat for alle, selv de med matallergier.

Takk, goguttens
Anmeldt 19. juni 2021

Et kjempefint sted som du kan se fra Jernbanetorget. Standard utvalg av gatekjøkkenmat, men jeg opplever det som at helheten er et godt stykke over det man kan forvente av et gatekjøkken. Bra!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Henrik P
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Veldig snille og dyktige servitører, fint usikt og stemning. Billig og god lamme kebab. De har også god te. Anbefales ❤️❤️

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sana N
Anmeldt 18. oktober 2020

Sentralt og billig. Gode porsjoner. Stort pluss for at man har også alternativ for dem som har lyst på et lettere måltid. Vi bestilte falafel middag og pizza i kveld. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, lineobrusveen

Reisende som så på Carmel Grill, så også på

Har du vært i Carmel Grill? Del dine erfaringer!