“God rimelig mat i hyggelig miljø”
Anmeldelse av Lille Saigon 1

Lille Saigon 1
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Gikk til stedet basert på leste anmeldelser. Hadde en rikholdig meny. Valgte nr 3 som forrett og denne var veldig god. Til hovedrett hadde vi nr 12 og 38. 38 var nok best. 12 var god,men er veldig mye nudler. Vi kom rett etter 4 og da var det lite folk,men etter en time var det nesten helt fullt. Interiøret er enkelt,men hyggelig. Med nesten fullt blir det en del støy i lokalet. Vil anbefale dette stedet for god og rimelig mat.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Norway1961

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

- Lite og rotete lokalet
- Fikk altfor mye nudler i forhold til kjøtt

+ Kjempegod kraft
+ Store kjøttbiter
+ Mye mat for pengene

1  Takk, bigboio
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig vietnamesisk mat til meget hyggelig pris (149 for en god porsjon velsmakende nudler med biff/svin og masse deilige grønnsaker. Her er det alltid mye folk, men man får som regel bord ganske kjapt. Servicen er hyggelig og atmosfæren uformell og fin, og da gjør det lite om lokalet er litt slitent. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hillevis2014
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Tenkte å prøve dette stedet 1 gang til da jeg har vært misfornøyd 2 ganger tidligere. Denne gangen tenkte jeg å bestille wok med nudler. Tenkte at det må de klare. Men den gang ei. Nudlene er nesten kokt til grøt, veldig overkokt. Kjøttet smaker ikke bra. Alt sammen ned i en bolle med litt varm salat. Smaker ikke godt. Nåe jeg bemerker dette er det som om jeg ikke skjønner noen ting. Har vært i Vietnam ett par ganger og spist på mange vietnamesiske steder. Dette er ingen bra plass.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Koltrip
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj der alene. Valgte en meny med kaffe, pluss dessert i tillegg. Hovedretten trakk mest ned: woket biffkjøtt med grønnsaker i karri/kokosmelksaus. Og ris. Det var lite smak i det hele og virket ganske utkokt. At jeg måtte spørre to ganger etter melk til kaffen, trekker heller ikke opp.

Kanskje var jeg bere uheldig? Andre er jo fornøyde.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RolfH682

Reisende som så på Lille Saigon 1, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Lille Saigon 1? Del dine erfaringer!