“Dårligste maten i byen”

Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020

Dro fra stedet 5 minutter etter vi fikk maten som tok altfor lang tid. Ingen kundeservice og veldig sure. Ikke noe hjelp med maten heller, hadde noen spørsmål angående hva som var hva.

Ville ikke anbefalt. 430kr i dass for ingenting.

1  Takk, 614dennis_

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Tok turen etter å ha hørt mye bra om stedet. Forventningene var høye og det er kanskje grunnen til at inntrykket ikke nådde helt opp til forventningene. Maten var helt ok. Synes prisnivået var høyt. De hadde heller ikke annet øl enn Ringnes.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 161niklasj
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Jeg og 3 venner har vært på 5 forskjellige restauranter å spist pho den siste uken, den er best på lille Saigon! Suppa er rik på smak, kjøttet er godt og nudlene gode. Restauranten er ikke veldig koselig, men er det nødvendig når man har det hyggelig sammen? Betjeningen er veldig hyggelig. Hit kommer vi tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, enzhol
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Vi prøvde denne restauranten pga hørt skryt om god mat.
Lokalet var helt greit, ikke topp og ikke dårlig. Vi skjønte lite av det servitøren sa men vi fikk bestilt oss mat da. Maten kom ganske fort, var ikke dyrt og maten smakte meget godt.
Hit skal vi tilbake

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Airedale74
Anmeldt 10. mars 2020

Her går du pga maten, om du vil ha det koselig og lokale spiller veldig stor del på helhetsinntrykket ditt bør du gå et annet sted.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Demci V

Reisende som så på Lille Saigon 1, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Lille Saigon 1? Del dine erfaringer!