“Maten god, men ta den to-go!”
Anmeldelse av Rice Bolle - STENGT

Rice Bolle
Kjøkken: Thai
Anmeldt 3. januar 2019

Lokalet lukter ikke godt. Servicen er helt forferdelig. Servitøren kom kun bort til oss to ganger. Så vi fikk ikke ny drikke eller kontakt i det hele tatt, selv om vi var det eneste bordet.

Maten derimot var god, jeg spurte om en spesialbestilling, og det gikk helt fint uten noen spørsmål.

Min venninne bestilte rekeboller som visstnok ikke smakte noe godt i det hele tatt.

Takk, sandraskh

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Var innom for lunch. Kylling med cashew? Tror jeg fant 6 nøtter. Har ikke vært innom siden i fjor. Kan bare konstatere at Rice Bowl har tapt seg. Servering var i regi av noen unge jenter som knapt hadde puls.
Ingen personlighet eller service der.
Har hatt mitt siste måltid på dette sted.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, StigB594
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Maten her smaker fantastisk og du får mye mat for pengene. Absolut å anbefale om du liker thaimat. Passer til alle anledninger

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, AprilGil
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Ble servert råtten og gjæret ananas. Da vi fikk servert ny mat var det et langt hår i suppa! Gå heller på Rice Bowl i Youngs gate!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, NorwayTravel2
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte mat herfra, og det var en dårlig opplevelse. Sausen i retten var veldig oljete, og smakte ikke godt. Det var også veldig lite kylling, og kun en liten bit av en tomat.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 93karinaw