Paradis for barn, men ikke for foreldre

Anmeldt 8. desember 2019
Yulia L
Oslo, Norge
Fint sted å bruke et par timer med barnebarnet.

Anmeldt 29. september 2019
Bjørn R
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 8. desember 2019

Ganske stort lekeland som har noe for alle aldersgrupper. Det er skittent og mat er forferdelig mens koster kjempemye. I helgene overflødig med folk, de aller minste barn må passes nøye på siden de større barna løper rundt på attraksjoner som hester. Ekstremt støynivå. Husk antiskli sokker!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Yulia L
Anmeldt 29. september 2019

Stedet er lett tilgjengelig, god gratis parkering og en akseptabel inngangspris. Tilgang på lett servering. Jeg var der en ukedag. Lite folk. Barnebarnet koste seg. Man kan sitte ned å følge med barna. Et OK lekeland.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, Bjørn R
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Lekelandet er kjempebra, stort og mange aktiviteter for både de minste og de litt større. Det som trekker ned og totalt ødelegger helhetsinntrykket:
-lekelandet er skittent. Hvor ofte blir det som et minimum støvsuget?
-kafeteriaen er noe av det verste. Matrester overalt på bord og gulv og ingen opprydning de timene vi va der. Et kostebrett tilgjengelig for gjestene kunne i det minste fjernet noe av problemet.
-dårlig mat. Vi fikk kalde pannekaker og det manglet bestikk. Å ta betalt for salaten er ran på høylys dag!

Her er potensialet tilstede. Det er enkle ting å rette opp.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, HansAndreS
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Helt greit sted, slapp mat.
Lokalet var helt greit når vi var her en lørdag ettermiddag, men ser at dette ikke er stedet å være på en travel dag. Maten var slapp, men det er den ofte slike steder.
Må si at lekeområdet er stort og så veldig bra ut når vi var her.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, vegardlitangen
Anmeldt 11. februar 2019

Brukte en søndag ettermiddag her med mine 2 barn og deres venner. Det ene barnet mitt skulle i bursdag her. Da jeg ikke bor i Oslo måtte vi kjøre til Leos Lekeland, parkeringsplassen er ikke dimensjonert for antall besøkend. Jeg brukte 30 min ute og ventet på ledig p plass. Inne var gulvet klissete og ekkelt. Det lå søppel overalt. Foreldrene til bursdagsbarnet kunne ikke lene seg tilbake og nyte. De måtte ordne alt selv, da de som jobbet der hadde 0 oversikt. Bursdagsrommet var nedklora - luktet sterkt da vi gikk inn der. JEg måtte kjøpe mat til 3 barn, og de fikk det de ønsket seg - men maten er kritikkverdig, pølsene var kalde og tørre. Jeg mistenker at de var gamle og blitt varmet opp flere ganger. Jeg klagde og fikk raskt en nye pølser - som ble varme på under 30 sekunder (!!). Jeg klagde igjen, og da ble jeg møtt med å bli fortalt at de ikke forstår fordi pølsene var ferske, som småbarnsmor vet jeg hvordan ferske pølser smaker, og vet at deres påstand ikke stemmer. Maten er overpriset i tillegg.

Dårlig og tett luft, og alt for mye mennesker på et slikt sted. Lurer på om dette er ritkig ift de brannmessige forskriftene.

Finn heller på noe annet med ditt barn! Jeg brukte 500kr her totalt og er ikke happy for det akkurat.

Dato for opplevelse: februar 2019
3  Takk, AlbaA6011