Paradis for barn, men ikke for foreldre

Anmeldt 8. desember 2019
Yulia L
Oslo, Norge
Helt greit!

Helt greit sted, slapp mat. Lokalet var helt greit når vi var her en lørdag ettermiddag, men ser at... les mer

Anmeldt 30. juni 2019
vegardlitangen
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Leos pleier å være et populært sted å besøke for husets minste.
Stort og greit vedlikeholdt, med unntak av betalingsmaskinene/-spillene.
Maten er ikke så mye å skryte av, og service i kiosken/kafeen er som regel elendig - men de har et greit utvalg av is, kjeks, frukt og annet som ikke trenger tilberedning.

Alt i alt helt ok lekeland. Ta på treningstøy og prøv å holde tritt med ungene, så får foreldrene utbytte av et par timer her også.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Slsta1976
Anmeldt 8. desember 2019

Ganske stort lekeland som har noe for alle aldersgrupper. Det er skittent og mat er forferdelig mens koster kjempemye. I helgene overflødig med folk, de aller minste barn må passes nøye på siden de større barna løper rundt på attraksjoner som hester. Ekstremt støynivå. Husk antiskli sokker!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Yulia L
Anmeldt 29. september 2019

Stedet er lett tilgjengelig, god gratis parkering og en akseptabel inngangspris. Tilgang på lett servering. Jeg var der en ukedag. Lite folk. Barnebarnet koste seg. Man kan sitte ned å følge med barna. Et OK lekeland.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, Bjørn R
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Lekelandet er kjempebra, stort og mange aktiviteter for både de minste og de litt større. Det som trekker ned og totalt ødelegger helhetsinntrykket:
-lekelandet er skittent. Hvor ofte blir det som et minimum støvsuget?
-kafeteriaen er noe av det verste. Matrester overalt på bord og gulv og ingen opprydning de timene vi va der. Et kostebrett tilgjengelig for gjestene kunne i det minste fjernet noe av problemet.
-dårlig mat. Vi fikk kalde pannekaker og det manglet bestikk. Å ta betalt for salaten er ran på høylys dag!

Her er potensialet tilstede. Det er enkle ting å rette opp.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, HansAndreS
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Helt greit sted, slapp mat.
Lokalet var helt greit når vi var her en lørdag ettermiddag, men ser at dette ikke er stedet å være på en travel dag. Maten var slapp, men det er den ofte slike steder.
Må si at lekeområdet er stort og så veldig bra ut når vi var her.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, vegardlitangen