Privat 5-timers Oslo Exclusive Driverguide Luxury Limo / Van-Tour inkl. Museer

fra
USD 1 113,85
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Ekebergparken på
fra USD 1 113,85
fra USD 1 189,74
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

En kjempefin måte å tilbringe tid i Oslo på! Alle aldere vil ha utbytte av å ta en tur. Også nok av benker dersom man ønsker å ta en hvil. Flere nydelige utsiktspunkter også! Vel verdt turen -selv om du ikke nødvendigvis forstår deg på kunst

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 786jannikeh
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Stor park med mange stier og veier. Her kan en gå i flott natur og nyte synet av alle statuene. Her er fine områder for lek og avslapping.

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, karenmarieh
Anmeldt 14. september 2020

Dette er et utendørs anlegg så været betyr selvsagt en del - og vi var heldige! Når det er sagt Vi fikk ikke sett alle skulpturene selv om vi vandret rundt i noen timer - dete r mange. Heldigvis få sykler, og bare mange blide barn og voksne.
Skal dere i parken en søndag så bestill billetter (gratis) i Skyspace og Ganzfeld, turen tar kun en halv time og er absolutt verdt et besøk!!

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, Geir M
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk park, full av morsomme skulpturer! På en tur hit hadde jeg tatt med matpakke, for rundt her vil du være hele dagen. En stor park med fantastisk utsikt om man kommer seg til riktig ende. Vi tok også turen til EKT husdyrapark som ligger i enden av parken. Fantastisk opplevelse! Anbefaler virkelig turen gjennom parken med EKT som destinasjon!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, turistmamma
Anmeldt 10. juni 2020

Internasjonal samtidskunst du bare bør se. Skulpturene er utplassert rundt i den store parken på Ekebergåsen, Oslo øst. Variasjonen og spensten i verkene både inspirerer og provoserer. Ta deg god tid og sett av 2-3 timer med brosjyre/kart over området og benytt QR-kodene for mer informasjon underveis. Avslutt gjerne med noe godt å spise,. gjerne med sommerens forfriskninger til på den restaurerte Ekebergrestauranten i typisk norsk funksjonalisme. God tur :-).

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, fredrikunnar2018