Ulike måter å oppleve Aker Brygge på
Anmeldt 17. september 2018

En spasertur langs restaurantrekka på Aker Brygge, de små fergene som går ut til øyene, alle butikkene er noe en godt kan bruke en liten dag på om man er turist i Oslo. Anbefaler også spaserturen videre utover rundt Tjuvholmen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, torgeirvollset
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

En solfylt høstdag er det nydelig på Aker brygge! Man går sakta lengs brygga og ser på restauranter og folkeliv, sjøen og båtene og føler at man lever! Mange spisesteder og fine butikker.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, anette696
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Koser oss på aker brygge. Bare det å gå der i mylderet av folk, eller slappe av på bryggekanten eller i en av de mangecrestaurantene der er så koslig. Stedet har flotte moderne bygninger, fine båter, skulpturer, butikker m.m. Bare må innom her ved hvert Oslo-besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, kjellrichardb
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Vi ruslet nedover her en tidlig lørdag morgen. Det var lite folk her. Men utrolig deilig å se byen våkne til live. Fantastisk fin utsikt utover fjorden.Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Holmen83
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Et fint sted å gå sommer som vinter. Stemningen er god, mange fine restauranter og butikker. God utsikt utover fjorden, båtliv og en fin stemning.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, karenmarieh