“Maten kom bare ikke.”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 21. oktober 2016

Bestilte på nett da jeg lå syk hjemme og ikke hadde noe særlig i kjøleskapet. Men maten kom ikke. Ingen SMS. Ingen telefon. Ingen E-post :-(

3  Takk, Lars B

Anmeldt 2. august 2016

når jeg kom for å hente til avtalt tid (20 min) fikk jeg beskjed om at de hadde glemt bestillingen, og at det tok 10-15 min ekstra. Jeg satt utenfor og ventet, og 20 minutter senere var maten klar. Slikt kan skje, men jeg hadde da ventet et tilbud om prisavslag, noe jeg ikke fikk. Jeg ga beskjed om at jeg synes dette hadde vært på sin plass. Medarbeideren sa hun ikke kunne gjøre det fordi hun var ny.

1  Takk, Lars-Jørgen K
Anmeldt 14. juli 2016

Vi fikk ikke svar på telefon da vi ringte, så bestilte vi maten gjennom nettsiden og fikk bekreftelsesmail der det stå at bestillingen var mottatt og blir levert innen en time.
Etter at vi hadde ventet i mer en den angitte timen ringte vi opp igjen for å få beskjed at de hadde mottatt bestillingen, men at de hadde dessverre ikke kylling og at hjemkjøring var ikke tilgjengelig. De beklaget seg at de hadde glemt å ringe å si fra.

1  Takk, Yellooo
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Rask servering. Perfekt smakssammensetning på green curry. Vennlig betjening. Avslappet stemning. Takk for maten!

1  Takk, Metamette
Anmeldt 1. mai 2016

Var innom for take away. Vented 25 min. paa mat. Maten var tam med lite smak. Begge rettene. Neste gang blir det kinesisk.

Takk, Nobleboy_Norway

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!