“Positiv overraskelse!”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Rask, rimelig og nydelig mat! Lokalene er ikke så innbydende, men servicen er god og maten enda bedre.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, 157aileenh

Anmeldt 21. oktober 2016

Bestilte på nett da jeg lå syk hjemme og ikke hadde noe særlig i kjøleskapet. Men maten kom ikke. Ingen SMS. Ingen telefon. Ingen E-post :-(

Dato for besøk: oktober 2016
3  Takk, Lars B
Anmeldt 2. august 2016

når jeg kom for å hente til avtalt tid (20 min) fikk jeg beskjed om at de hadde glemt bestillingen, og at det tok 10-15 min ekstra. Jeg satt utenfor og ventet, og 20 minutter senere var maten klar. Slikt kan skje, men jeg hadde da ventet et tilbud om prisavslag, noe jeg ikke fikk. Jeg ga beskjed om at jeg synes dette hadde vært på sin plass. Medarbeideren sa hun ikke kunne gjøre det fordi hun var ny.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, Lars-Jørgen K
Anmeldt 14. juli 2016

Vi fikk ikke svar på telefon da vi ringte, så bestilte vi maten gjennom nettsiden og fikk bekreftelsesmail der det stå at bestillingen var mottatt og blir levert innen en time.
Etter at vi hadde ventet i mer en den angitte timen ringte vi opp igjen for å få beskjed at de hadde mottatt bestillingen, men at de hadde dessverre ikke kylling og at hjemkjøring var ikke tilgjengelig. De beklaget seg at de hadde glemt å ringe å si fra.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Yellooo
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Rask servering. Perfekt smakssammensetning på green curry. Vennlig betjening. Avslappet stemning. Takk for maten!

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Metamette

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!