“Helt greit”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 16. januar 2017 via mobile enheter

Spiste middag her, og maten så veldig bra ut, pent anrettet osv. Men det smakte ganske kjedelig. Lokalene var kjipe, så stedet er nok bedre egnet for take away.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, linoa_nor

Anmeldt 11. desember 2016

Bestiller alltid takeaway, blir alltid mett og glad.
Hyggelig stab som sørger for at maten alltid er klar når jeg kommer for å plukke opp

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, Danial S
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Rask, rimelig og nydelig mat! Lokalene er ikke så innbydende, men servicen er god og maten enda bedre.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, 157aileenh
Anmeldt 21. oktober 2016

Bestilte på nett da jeg lå syk hjemme og ikke hadde noe særlig i kjøleskapet. Men maten kom ikke. Ingen SMS. Ingen telefon. Ingen E-post :-(

Dato for besøk: oktober 2016
3  Takk, Lars B
Anmeldt 2. august 2016

når jeg kom for å hente til avtalt tid (20 min) fikk jeg beskjed om at de hadde glemt bestillingen, og at det tok 10-15 min ekstra. Jeg satt utenfor og ventet, og 20 minutter senere var maten klar. Slikt kan skje, men jeg hadde da ventet et tilbud om prisavslag, noe jeg ikke fikk. Jeg ga beskjed om at jeg synes dette hadde vært på sin plass. Medarbeideren sa hun ikke kunne gjøre det fordi hun var ny.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, Lars-Jørgen K

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!