“God thaimat”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bestilte thaimat levert til hotellet vi bodde på. Porsjonene så litt små ut, men vi ble gode og mette, og maten var kjempegod!

Takk, MarteAG

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte sprøstekt svin (tror det var nr. 17 på menyen). Kjøttet smakte godt, sprøstekt som ga den en interessant konsistens og det var mye kjøtt. Den ble servert med ris og en litt tung soyasaus til, noe som gjorde retten ubalansert og litt tung. Det var også noen grønnsaker. Retten hadde smakt bedre med en god chillisaus eller en rundere/søtere saus. En litt slitsom musikk gikk i bakgrunnen, kunne med fordel spilt noe fra Thailand for å lage en mer autentisk følelse. Thaimat kan være veldig godt, men dette traff ikke helt.

Takk, Daniel H
Anmeldt 16. januar 2017 via mobile enheter

Spiste middag her, og maten så veldig bra ut, pent anrettet osv. Men det smakte ganske kjedelig. Lokalene var kjipe, så stedet er nok bedre egnet for take away.

Takk, linoa_nor
Anmeldt 11. desember 2016

Bestiller alltid takeaway, blir alltid mett og glad.
Hyggelig stab som sørger for at maten alltid er klar når jeg kommer for å plukke opp

1  Takk, Danial S
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Rask, rimelig og nydelig mat! Lokalene er ikke så innbydende, men servicen er god og maten enda bedre.

1  Takk, Aileen H

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!